lördag 7 februari 2009

~Flodis-klänning in action ~



Ville bara visa två kort med Lilla Bus i sin nya klänning. Klänningen blev ganska bra. Lite för stor i halsen tycker jag och nästa gång ska jag prova med annan kantband.

Vet inte vad jag ska sy nästa gång av flodisarna. Funderar på en orange kjol med brun mudd... Får se om jag får någon energi. Är sliten nu efter ha jobbat natt förra helgen. Man får ju aldrig sova och ta igen det...*ler*...Men nu är det bara en natthelg kvar. Sedan blir det inga kvällar, helger, nätter eller röda dagar för migpå ett bra tag....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin flodhästklänning! Jag är mycket sugen själv på det där tyget! Det är så fint!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Vad fin hon blev i flodisklänning. Härlig modell också.
Längtar efter mina flodisar nu, hoppas att de kommer på måndag.

Doris_Assar sa...

Jättefint!

Krimskrams sa...

Det är så roligt att se bilde när kläderna används tycker jag! Jättefint :-)