söndag 12 juli 2009

~GLAD~

I dag är jag riktigt glad. Först så fick jag möjligheten att besöka Jofotex i torsdags. Inhandlade lite fina tyger. I fredags gjorde jag ett fynd på en loppis. Ett påslakan och ett örngott för 25 kr. Fick även det nya pirattyget på posten. I dag hämtade jag ut ett paket från Tradera med jättefina tyger. Riktigt fynd!! Sedan loggar jag in på datorn efter att ha varit på semester och får reda på att det var JAG som vann Sygryns fina lapptäcke. I dag är jag jätteglad!!!

4 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Vilken härlig känsla. Du kommer sjuda av inspiration nu ett tag framöver. Stort grattis till vinsten!

Krimskrams sa...

Grattis till vinsten! Jag vill ju se alla fina tygfynd du gjort, blir ju supernyfiken ;-)

Tiro sa...

Jag får ladda kameran...

Marie Frost sa...

Vad kul! Jag vill också se kort! :)