söndag 3 augusti 2008

Inspiration!!!


Var i dag inne på Merkado i folkets park. Blev så inspirerad av flera av utställarna. Otroligt fina saker. Handlade en solhatt och en liten filur från Majtjho, en prickig vän av Solig och ett förkläde av sarah lc. Det fanns också Malin Z som tryckte egna tyger. Otroligt fina! Titta in på deras sidor. Favoriten är Majtjho!!


Förhoppningsvis kan jag en vacker dag vara lika duktiga som dem på att sy. Så det är bara att öva, öva och öva....Nu ska jag sy en väska till tror jag. Har ritat upp mönstret och gjort en mini-mall för att se om det överhuvudtaget går ihop. Bilden är lite dålig men man kan se lite hur jag tänkt i alla fall. Det återstår att se. Tyget har jag hittat här i Veberöd hos Pias tyger. Så det är bara att plocka upp symaskinen igen.

Inga kommentarer: